آیا حساب پرفکت مانی امن است؟

امنیت حساب پرفکت مانی

به دلیل محبوبیت پایین پرفکت مانی در حال حاضر، این سیستم کمتر مورد توجه هکر ها قرار می گیرد و از این رو کمتر در معرض خطر است. البته خود این کمپانی هم از نظر امنیت تدابیر ویژگی ای در نظر گرفته که بتواند جلوی تراکنش و برداشت وجه غیر قانونی از طریق یک حساب قانونی را بگیرد. این تدابیر امنیت با معیار های امروزی امنیت کاملا مطابقت دارد و در عین امنیت بالا همچنین استفاده از این سیستم برای کاربران ساده است.

در این پست به بررسی امنیت حساب پرفکت مانی می پردازیم. پس با نوین ارز همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

همان طور که گفته شد، پرفکت مانی یکی از انواع شبکه های پرداخت آنلاین است که از آن می توان برای انتقال ارز به خارج از کشور و پرداخت ارزی در سایت های مختلف استفاده کرد. این ارز مشابه با سایر ارزهای رسمی و رایج کشورهای مختلف مانند دلار و یورو نبوده و تنها به صورت الکترونیکی و دیجیتالی قابل استفاده است. به همین دلیل است که این ارز را در کنار سایر ارزهای رمزنگاری شده مانند بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال در نظر میگیرند.

این کمپانی که از سال ۲۰۰۷ تا کنون فعالیت خود را شهر پاناما آغاز کرده است. این کمپانی به عنوان یکی از روش های پرداخت آنلاین محبوب در میان ایرانیان در نظر گرفته می شود. چرا که برخلاف پی پال کشور ایران را تحریم نکرده است. به عبارت دیگر، شما برای استفاده از مزایای این کیف پول الکترونیکی با مشکل خاصی رو به رو نیستید چرا که به راحتی می توانید وارد سایت Perfect Money شده و افتتاح حساب پرفکت مانی را انجام دهید!

روش های برقراری امنیت در پرفکت مانی

کمپانی پرفکت مانی در سه مرحله به اهداف امنیتی خود دست پیدا می کند:

روش اول استفاده از سیستم امنیت بر اساس آدرس آی پی است. در زمان ثبت نام حساب کاربری پرفکت مانی، آدرس آی پی کاربر ثبت می شود و در این صورت اگر کاربر از یک آدرس آی پی دیگر بخواهد بعدا به حسابش دسترسی داشته باشد می بایست پین کد وارد کند.

دومین روش اگر تنظیم شده باشد، تایید هویت از طریق ارسال پیامک است. این روش کاری به یکسان یا جدید بودن آدرس آی پی ندارد و با هر بار ورود به حساب کاربری پیامکی برای شماره تلفن شما ارسال می شود که کد داخل پیامک را باید در وبسایت وارد کنید.

سومین روش استفاده از کارت کد است. در این روش وبسایت پرفکت مانی برای شما کارتی با چندین کد صادر می کند که هر بار که بخواهید تراکنشی انجام دهید باید یکی از کد های روی آن را استفاده کنید.

نوین ارز سایت تخصصی خرید و فروش پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
telegram: https://t.me/novinarzex


پرفکت مانی، آیا پرفکت مانی قانونی است، امنیت پرفکت مانی، کد ووچر پرفکت مانی رایگان، حساب پرفکت مانی، تایید حساب پرفکت مانی، ورود به حساب پرفکت مانی

, , , ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ها

یک دیدگاه