خرید پرفکت مانی و ووچر در اینستاگرام

خرید ووچر پرفکت مانی در اینستاگرام

چطوری در اینستاگرام خرید و فروش پرفکت مانی انجام بدم؟

بعضی از کاربران و همراهان نوین ارز به صورت مکرر از ما تقاضا داشته اند تا امکان خرید و فروش پرفکت مانی و ووچر در اینستاگرام و در صفحه رسمی صرافی نوین ارز نیز برای کاربران فراهم شود. در این مقاله روند احراز هویت و خرید و فروش پرفکت مانی توضیح داده شده است. پس با ما همراه باشید.

اگر برای اولین بار قصد خرید و فروش ارز در اینستاگرام نوین ارز  را دارید می بایست مراحل زیر را طی کنید.

۱.ارسال پیام در دایرکت جهت خرید پرفکت مانی در اینستاگرام

ابتدا یک پیام در اینستاگرام به صفحه رسمی نوین ارز (novinarzexchange@) در دایرکت برای همکاران ما ارسال نمایید. پس از دریافت پاسخ، درخواست خرید خود را  در قالب مقدار ارز و نحوه دریافت (ووچر یا انتقال به حساب پرفکت مانی همراه با آدرس) اعلام نمایید.  

۲. مرحله احراز هویت و ارسال مدارک:

در محله بعد شما نیاز دارید تا جهت احراز هویت بر روی کاغذ متن درخواستی را نوشته، امضاء نمایید. سپس به همراه کارت شناسایی و کارت بانکی خود (که حتماً باید به نام خود شما باشد) یک عکس سلفی، همانند عکس نمونه تهیه و از طریق دایرکت برای ما ارسال نمایید. پس از این مرحله تیم احراز هویت نوین ارز نسبت به بررسی مدارک ارسالی با مشخصات شما اقدام می نماید. در صورت صحیح بودن و مطابقت، مدارک شما تایید می شود. حال شما می توانید تا نسبت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال موجود در نوین ارز اقدام نمایید. توجه داشته باشید که احراز هویت فقط برای خرید اول مورد نیاز است و پس از آن جهت خریدهای بعدی این مرحله حذف خواهد شد. 

نمونه تعهدنامه احراز هویت

۳. دریافت نرخ روزانه و پرداخت

پس از تکمیل احراز هویت، همکاران ما نرخ روزانه ارز و مبلغ نهایی را برای شما ارسال می کنند. شما نیاز دارید تا مبلغ نهایی را به حساب اعلامی از سوی همکاران ما در دایرکت واریز و سپس فیش واریزی را ارسال نمایید. توجه داشته باشید که واریزی حتما می بایست با کارت بانکی ارسالی در مرحله احراز هویت که به نام خود شما می باشد، صورت پذیرد. در صورت عدم واریز با کارت پیش گفته، واریزی شما مورد تایید نخواهد بود و مبلغ به همان کارت بانکی عودت خواهد داده شد.

۴. دریافت ووچر یا واریز به حساب پرفکت مانی

پس از ارسال فیش واریز، شماره و کد فعال سازی ووچر، برای شما ارسال خواهد شد. در صورت تمایل به انتقال مستقیم به حساب پرفکت مانی شما، مشخصات انتقال برای شما ارسال می شود.

نوین ارز سامانه تمام اتوماتیک و تخصصی خرید و فروش پرفکت مانی دلاری، یورویی، خرید و فروش ارز دیجیتال، بیت کوین، خرید انواع گیفت کارت و خرید ووچر پرفکت مانی آماده خدمت رسانی به شما عزیزان با بهترین قیمت ها.

ما را دنبال کنید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

https://novinarz.com
Telegram: https://t.me/novinarzex

بیشتر بدانید: پرفکت مانی دلاری و یورویی را به طلا تبدیل کن!

, , , , ,
اشتراک گذاری:

دیدگاه‌ها

یک دیدگاه